logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۸۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
اصفهانیان در گفت‌وگو با موج رسا:

"گروه مرگ" وظیفه فدراسیون فوتبال ایران و هیئت رئیسه را سنگین‌تر کرد/ بازیهای تدارکاتی با تیم‌های بزرگ در دستور کار قرار می‌گیرد

"گروه-مرگ"-وظیفه-فدراسیون-فوتبال-ایران-و-هیئت-رئیسه-را-سنگین‌تر-کرد-بازیهای-تدارکاتی-با-تیم‌های-بزرگ-در-دستور-کار-قرار-می‌گیرد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به گروه سخت ایران در جام جهانی روسیه گفت: بازیهای تدارکاتی با تیم‌های بزرگ با توجه به داشته‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره قرعه ایران در جام جهانی روسیه اظهار کرد: اگر روی کاغذ حساب کنیم گروه ایران سخت‌ترین گروه جام جهانی است، تیمهای اسپانیا و پرتغال از تیمهای برتر و قدرتمند جهان هستند و بازیکنان بزرگی را در خود جای داده‌اند.

وی با بیان اینکه تیم ایران نیز برترین تیم آسیا و یکی از تیمای خوب ۳۲ تیم حاضر جام جهانی روسیه است، ابراز کرد: ما دومین تیمی بودیم که خود را به جمع تیمها راه یافته به جام جهانی معرفی کردیم و بازیکنانمان نیز از قابلیتهای خوبی برخوردارند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه همگروهی با تیمهای بزرگ تجربه خوبی برای فوتبال ما است، عنوان کرد: بازی با تیمهای بزرگ فرصت خوبی برای بازیکنان محسوب می‌شود تا داشته‌ها و قابلیت‌های خود را نشان دهند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید به دنبال نمایش فوتبال ایرانی باشیم، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم در این بازیها بازیکنان مستعد خود را به جهان فوتبال عرضه کنیم، حضور موفق در برابر تیمهای بزرگی همچون اسپانیا و پرتغال می‌تواند در انتقال بازیکنان ما به لیگهای معتبر اروپایی کمک کند.

اصفهانیان با بیان اینکه تیم‌های گروه‌های دیگر نیز ضعیف نیستند، گفت: تیمهای حاضر در جام جهانی لیاقت و شایستگی حضور در جام جهانی را داشتند بنابراین حضور نداشتن تیمهای بزرگی مانند ایتالیا و هلند نشان می‌دهد که تیمهای حاضر قدرت کنار زدن این تیمهای بزرگ را داشتند.

وی بیان کرد: هیچ کس از هم اکنون نمی‌تواند ما را در مقابل اسپانیا و پرتغال از پیش باخته بداند و تیم ما حتی با توجه به شایستگی‌هایی که دارد، شانس صعود از گروه مرگ را دارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه با یک برنامه‌ریزی خوب می‌توانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال تا این لحظه برای این تیم زحمات زیادی کشیده و با تمام کمبودها سعی کرده به نیازهای تیم پاسخ دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به گروهی که ما در آن قرارگرفتیم، مسئولیت فدراسیون فوتبال و هیئت رئیسه سنگین‌تر شده و باید امکانات خوبی برای این تیم فراهم شود.

اصفهانیان با تاکید بر اینکه باید بازیهای تدارکاتی خوبی برای تیم ملی فراهم کنیم، گفت: باید با توجه به داشته‌هایی که داریم بازیهای بزرگی را برای تدارک ببینیم، تیم‌هایی که بتوانند هم سطح ما را ارتقا دهند و از طرفی سبک بازی آنها نیز شبیه تیمهای بزرگ گروه ما باشد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴